Lapataiga ma Auala Tausia mo le Fa'aogaina o Mea olo

masini olo fola mo le olo o le eleele o se galuega taua tele, iinei e aotele ai le faaaogaina o le fola vali faiga faiga puipuiga puipuiga, sei o tatou vaai.

 

Filifili le sander fola sa'o 

E tusa ai ma le vaega faufale eseese o le fola vali, filifili se olo fola talafeagai, mo se faʻataʻitaʻiga, afai o le vaega o le poloketi e fai si tele, e tatau ona e filifilia se fola tele, lea e le gata e mafai ona faʻaleleia le lelei o galuega, ae faʻamautinoa foi le faʻaogaina o le eleele. .Mo faasitepu, faʻataʻitaʻiga potu ma tulimanu faʻatasi ai ma vaega laiti o galuega faatino, e fautuaina e filifili se tamaʻi olo poʻo se tulimanu tulimanu.

 

Siaki pe fa'asolo lelei le masini olo 

I le faagasologa o le faʻaaogaina o le fola o le fola e olo ai le eleele, e mafai ona tatou feagai ma se faʻalavelave faʻafuaseʻi ona taofi, lea e manaʻomia ai le faufale o le fola o le fola o le fale e siaki muamua pe o le sapalai o le eletise ma le fesoʻotaʻiga uaea masini e masani, pe afai e masani le mana, oe. e manaʻomia le siakiina pe o le afi o loʻo atoatoa, pe o iai le mu ma isi mea faʻapitoa.Afai o nei mea uma o loʻo faʻafitauli ma e le mafai lava ona taʻavale le fola o le fola, ona manaʻomia lea e le au faufale vali fola ona siaki pe ona o le umi o le uaea poʻo le manifinifi tele o le uaea eletise e mafua ai ona faʻagasolo le masini.

 

Fa'amafola le tisipi olo

O le maualuga le tutusa o le fola o le masini olo o le a mafua ai ona lulu malosi le masini i le taimi o le taotoga, e leaga le aafiaga o le eleele, ma e faigofie ona foliga mai e le tutusa, lea e manaʻomia ai le aufaigaluega faufale vali e faʻapipiʻi le tisiketi olo aʻo leʻi faia le fola. fa'aaogaina, ina ia i ai le tisiki olo i luga o le vaalele e tasi.

 

Faʻaaoga lelei le taimi o le sanding

Pe a faʻafefeteina le eleele, e tatau ona faʻataʻitaʻi muamua, aua o le taimi e olo ai e puupuu tele, lea o le a oʻo atu ai i le leaga o le eleele.Afai e umi tele le taimi e olo ai, o le a taʻitaʻia ai le faʻaitiitia o le malosi o le eleele.O le mea lea, e tatau ona tatou malamalama i le taimi e olo ai pe a olo talatala le eleele ma le fola.

 

tausiga i aso uma o fola olo

Muamua, pe a maeʻa le galuega i aso uma, e tatau ona faʻamamāina le masini faʻaleleia maʻa, aemaise lava le faʻamamāina o le pefu pipii i luga o le ufiufi e le susu ma le ipu e faʻafefeteina e aloese ai mai le aʻafiaina o le faʻaaogaina o le isi gaioiga ma faʻaleleia le lelei o le galuega. aso e sosoo ai.

Lona lua, o le tane vai o le sander fola e faʻamama i isi vaiaso uma e aloese ai mai le poloka o le faamama lapisi e ala ile palapala.

Toe fa'apea, e mana'omia ona asiasia faufale ta'itasi mo masini olo e olo ai fola, toe fa'amau fa'amau fa'amau e feso'ota'i ma le masini, ma siaki fa'amau o le tisiki olo i lalo mo le tatalaina.

E le gata i lea, pe a masani ona mago le olo o le fola, e manaʻomia ona faʻamama le ili malulu o le faʻaliliu taimi i isi masina uma.Su'e le suau'u komipiuta i taimi uma, ma e mafai ona sui le suau'u komipiuta mo le taimi muamua pe a uma le 6 masina o le fa'aaogaina masani o le masini fou, ona fa'atasi lea i le tausaga.

Aemaise lava, e tatau ona maitauina pe a faʻaaogaina le masini fou, aua le faʻaaogaina, a leai o le a mafua ai le faʻaleagaina o le afi.


Taimi meli: Iuni-13-2022